صهیون ستیزی+دانلود
صهیون ستیزی+دانلود
antizionism

هوگو چاوز و فرقه جدید مشایی

 

"عماریون"- قاسم روانبخش در مصاحبه با یالثارات، مشایی را فرد بسیار خطرناکی همانند محمدعلی باب توصیف کرد.

به گزارش یالثارات، قاسم روانبخش با اشاره به هشدار آیت​الله مصباح یزدی، در مصاحبه​ای با این نشریه اظهار داشت: خطر مشایی در حد فرقه محمدعلی باب است. چرا که بحث مطرح شده توسط وی مبنی بر مدیریت مستقیم امام زمان(عج ) است. اما یک نگرانی وجود دارد و آن اینکه در آینده، رئیس​جمهور خدمات دولت خدمتگزار را منتسب به شخص مشایی کند.

ووی با بیان اینکه مشایی یک فراماسونر است که باید بازداشت شود، گفت: یکی از مبانی فراماسونری اومانیسم انسان گرایی است که در سخنان مشایی موج می​زند و متاسفانه در این اواخر بر محتوای سخنرانی رئیس​جمهور نیز تاثیر گذاشته است. بنده به نطق آقای احمدی​نژاد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب اشاره می​کنم که ایشان در یک نطق کوتاه ده​ها بار به واژه مبتنی بر انسان اشاره داشته است و اشارات قبلی ایشان به حکومت اسلامی به طور چشمگیری تکرار شده است.

صهیون ستیزی: با توجه به مستندات بالا می توان گفت که مشایی درحال تشکیل فرقه انسانی است؛ و ادعا هایشان مبنی بر ارتباط مستقیم با امام زمان است.

اساس این این ادعا اینگونه است که وقتی ولی عصر ظهور می کنند دین هایی چون یهودی و مسیحیت به او ایمان نمی آورند و این دین انسانی است که به او ایمان می آورند.

در زمان غیبت امام زمان زمامداری بدست ولی فقیه می باشد و جکم او حکم امام زمان است؛ اما فرقه انسانی با اتکا به ارتباط مستقیم با امام زمان می گویند ما خودمان با امام زمان ارتباط داریم پس به ولی فقیه او احتیاجی نیست.

علت تشکیل این فرقه کم رنگ کردن نقش رهبری است که ان شاء الله به هدف خودشان نمی رسند.

اکنون سخنی از احمدی نژاد را دوباره می خوانیم:

 

«هوگو چاوز زنده است تا عدالت و عشق و آزادی زنده است. او زنده است تا ایمان و پاکی و انسانیت زنده است. او زنده است تا ملت ها زنده اند و برای استقرار استقلال و مهربانی و عدالت تلاش می کنند.

تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح (ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.»

متوجه شدید؟

حالا می فهمیم که چرا هوگو چاوز با امام زمان باز خواهد گشت

این بازگشت زمانی صورت می گیرد که متوفی(هوگو چاوز) فردی انسانی باشد و گوینده(احمدی نژاد)به فرقه انسانی اعتقاد داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فرقه ضاله، روشنگری، ،

برچسب‌ها: فرقه مشایی, فرقه انسانی, هوگو چاوز, بازگشت هوگو چاوزرهبر,
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392 توسط محمدرسول اسماعیل پور